SHOWBIZ
Δεν είναι μόνο η υπόθεση Παπαγιάννη-Παυλίδου! Οι τραγικές ιστορίες που συμβαίνουν στα παρασκήνια! Ξυλοδαρμοί, θάνατοι και βρισιές! Αποκαλύπτουμε και τα ονόματα…
O Μάνος Παπαγιάννης έχει έρθει αντιμέτωπος τον τελευταίο καιρό με μία πολύ άσχημη κατηγορία και πρόκειται ασφαλώς για τον ξυλοδαρμό της Σοφίας Παυλίδου.Οι δύο ηθοποιοί θα βρεθούν στα δικαστήρια για να λύσουν τις διαφορές τους μιας και ο ηθοποιός διαψεύδει ότι άπλωσε χέρι στην συνεργάτιδα του.Την ίδια στιγμή οι εξελίξεις για τον Μάνο Παπαγιάννη είναι εναντίον του, μιας και η παραγωγή της παράσταση “Πετάει Πετάει”, αποφάσισε να τον διώξει από την παράσταση μετά από επιθυμία της Σοφίας Παυλίδου αλλά και τον υπόλοιπων συναδέρφων του.
Ολα τα περιστατικά που διαβάζουμε σήμερα είναι τραγικά, αλλά αυτό που συνέβη στον Παντελή Ζερβό αποτελεί ίσως το απόλυτο δράμα που μπορεί να συμβεί σε έναν άνθρωπο και πατέρα. Το καλοκαίρι του 1956 η σύζυγος του αγαπητού ηθοποιού βρίσκεται με τις τρεις του κόρες για διακοπές στη Σαντορίνη. Στις 9 Ιουλίου 7,5 ρίχτερ ισοπεδώνουν το πανέμορφο νησί, αφήνοντας πίσω τους ερείπια και πάνω από 50 νεκρούς. Ενα από τα θύματα είναι η 12χρονη κόρη του Ζερβού, Ευδοξούλα, που -αντίθετα με τη μητέρα και τις δύο της αδελφές- δεν προλαβαίνει να διαφύγει από το σπίτι που σωριάστηκε στη γη καταπλακώνοντάς την.
Ο Παντελής Ζερβός εκείνη την ημέρα παίζει την «Εκάβη», την τελευταία ημέρα του Φεστιβάλ της Επιδαύρου εκείνης της χρονιάς. Είναι, μάλιστα, μια επεισοδιακή παράσταση, αφού η κοσμοσυρροή δημιουργεί επεισόδια, διαμαρτυρίες κατά της κυβέρνησης, με εκατοντάδες θεατές να παρακολουθούν τελικά την παράσταση μέσα στη σκηνή. Λίγο πριν αρχίσει η επεισοδιακή παράσταση της αρχαίας τραγωδίας, κάποιος λέει στον Παντελή Ζερβό την τραγική είδηση: «Σκοτώθηκε η Ευδοξούλα». Ο τραγικός πατέρας παγώνει, παίζει στην παράσταση, υποκλίνεται στο κοινό και, όταν γυρίζει στα παρασκήνια, λιποθυμά. Η κορύφωση του δράματος όμως δεν έχει έρθει ακόμα.
Τρία χρόνια μετά, όταν γίνεται η εκταφή, διαπιστώνεται ότι ο σκελετός του παιδιού είναι πλάγια με το στόμα ανοιχτό, κάτι το οποίο σημαίνει ότι το παιδί είχε θαφτεί ζωντανό, εν συνεχεία προσπάθησε να διαφύγει από τον τάφο, βρίσκοντας τραγικό θάνατο από ασφυξία… Ο Παντελής Ζερβός δεν λέει τίποτα στη σύζυγό του, κουβαλώντας μέχρι το τέλος της ζωής του το φρικτό αυτό μυστικό…
Εκτός των παραπάνω, πολλές είναι οι περιπτώσεις των ηθοποιών που βιώνουν μια προσωπική τραγωδία πάνω στη σκηνή. Οταν φεύγει από τη ζωή η μητέρα του Δημήτρη Χορν, ο μεγάλος μας ηθοποιός παίζει το ρόλο του βλέποντας σε όλη την παράσταση μπροστά στα μάτια του τη μορφή της. Η Μαίρη Αρώνη γυρίζει από το νεκροταφείο, όπου μόλις έχει κηδέψει τη μητέρα της, για να παίξει «Λυσιστράτη» στο Θέατρο Ηρώδου του Αττικού, ενώ ο Αλέκος Αλεξανδράκης θρηνεί τους θανάτους και των δύο γονιών του πάνω στη σκηνή παίζοντας κωμωδίες.
Το πιο πρόσφατο αντίστοιχο περιστατικό, που είναι και το μοναδικό που έχει καταγραφεί από τις κάμερες, είναι η τελευταία εμφάνιση της Αλίκης Βουγιουκλάκη στη «Μελωδία της Ευτυχίας» σε θέατρο της Θεσσαλονίκης. Η μεγάλη Ελληνίδα πρωταγωνίστρια, αφού έχει πειστεί, έπειτα από πολλές προσπάθειες, να κάνει τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, αυτές δείχνουν ότι όχι μόνο αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας, αλλά και ότι αυτό είναι στην τελική του ευθεία. Η… εθνική Αλίκη ακυρώνει τις παραστάσεις της, αλλά δίνει μια τελευταία για να αποχαιρετήσει το κοινό της πάνω στη σκηνή, εν μέσω των παιδιών -συμπρωταγωνιστών της που την παρακολουθούν κλαίγοντας…
Τέσσερις θάνατοι επί σκηνής για τον Νίκο Σταυρίδη
Η ιστορία του αλησμόνητου Νίκου Σταυρίδη δεν έχει καμία σχέση με τις ιστορίες γέλιου στις οποίες μας είχε συνηθίσει ο μεγάλος κωμικός. Ο Νίκος Σταυρίδης έζησε πάνω στο θεατρικό σανίδι όχι έναν, όχι δύο, αλλά τέσσερις θανάτους δικών του ανθρώπων: μητέρας, πατέρα, αδελφού και συζύγου… Ας αφήσουμε όμως να μας τα αφηγηθεί ο ίδιος: «Στο θάνατο του πατέρα μου, ήμουν σε τουρνέ στην Κοζάνη, με το θίασο της κ. Κατερίνας. Εφυγα σε λίγες ώρες, ήρθα στην Αθήνα και βρήκα τον πατέρα μου να ψυχορραγεί. Επρεπε όμως να επιστρέψω στην Κοζάνη και το ίδιο βράδυ έδωσα παράσταση. Ο φοβερός… νόμος του θεάτρου, σ’ αυτό το θέμα, δεν υπάρχει σε κανένα άλλο επάγγελμα.
Ο αδελφός μου πέθανε στην αγκαλιά της μάνας μου, πριν από 20 χρόνια, τη στιγμή που εγώ ξεκινούσα για να πάω στο θέατρο. Είπα τότε στο θεατρώνη ότι δεν μπορώ να παίξω και αυτός μου απάντησε “τότε να κλείσουμε το θέατρο”. Και έπαιξα… Το ίδιο έγινε και στο θάνατο της μητέρας μου. Φίλησα τη νεκρή μητέρα μου και μετά πήγα στο θέατρο, όπου έπαιζα επιθεώρηση. Ηταν πριν από 15 χρόνια. Βγήκα στη σκηνή και με έπιασαν τα κλάματα. Συνέχισα όμως… Η πιο τραγική περίπτωση όμως ήταν αυτή της γυναίκας μου. Ηταν 27 χρόνων κοπέλα η Ντόρα Καριώτου, η γυναίκα μου. Πέθανε στην Αγγλία, μετά από μία εγχείρηση όγκου στο κεφάλι. Εγώ γύρισα στη Θεσσαλονίκη σωστό ράκος. Επαιζα τότε στο “Μετροπόλ”. Βγήκα στη σκηνή. Το θέατρο ήταν κατάμεστο. Το γεγονός του θανάτου της γυναίκας μου είχε μαθευτεί. Ξαφνικά την είδα σαν όραμα μπροστά μου. Εχασα τα λόγια μου. Στην πλατεία φάνηκαν τα πρώτα μαντίλια που σφούγγιζαν κλαμένα μάτια. Επαιζα κωμωδία και, αντί να γελάει ο κόσμος, έκλαιγε, και μάλιστα με λυγμούς. Πλησίαζε στο τέλος το νούμερό μου, όταν άρχισε να φτάνει στην πλατεία ένα βουητό “Φτάνει, φτάνει, φτάνει…”. Και μετά ένα ξέφρενο χειροκρότημα».
Πηγή:youweekly